
Hennie
"De mensen van Pander en Lier doen nog hun stinkende best voor je. Daarom raad ik elke werkzoekende aan om zich hier in te schrijven.”
‘Van baantje voor twee dagen tot plaatsvervangend leidinggevende’
Hennie Beijer vond een baan op de klantenservice van Droginet
Een verademing. Zo ervaarde werkzoekende Hennie Beijer de inzet van Pander en Lier. Geen online formulieren, maar persoonlijk contact met een intercedent Syl die zich betrokken en actief inzette in de zoektocht naar werk. “De mensen van Pander en Lier doen nog hun stinkende best voor je. Daarom raad ik elke werkzoekende aan om zich hier in te schrijven.”
Uitstekende match
Eigenlijk zocht ze een financieel-administratieve functie. Maar toen Pander en Lier haar een baan aanbood op de klantenservice van Droginet, zei Hennie Beijer volmondig ‘ja’. Het bleek een uitstekende match: Hennie werkte er nog maar een tijdje - als een van de weinige uitzendkrachten - toen haar leidinggevende haar al aanstelde als haar plaatsvervanger.
Droombaan
Voor Hennie is het een droombaan. En voor Droginet is de nieuwe medewerkster een zeer welkome aanwinst. Als werving- en selectiebureau vinden wij het prachtig om te zien hoe onze bemiddeling erin resulteert dat er iets moois opbloeit tussen werkgever en een nieuwe medewerker.
Mooie vacature
Hennie runde in het verleden haar eigen webshop. Ook werkte ze als financieel-administratief medewerkster. “Ik zocht wat nieuws en zag een mooie vacature bij Pander en Lier. Ik schreef me in, maar toen bleek die vacature helaas net ingevuld. Niet veel later nam Syl contact op met de vraag of ik belangstelling had voor een baan op de klantenservice bij Droginet.”
Leuk kennismakingsgesprek
“Mijn gevoel bij Pander en Lier was gelijk heel goed. Met Syl had ik een heel leuk kennismakingsgesprek. Hij was enthousiast over mijn cv en gaf mij vanaf het eerste moment het gevoel serieus voor mij aan de slag te willen. Mijn ervaringen met uitzendbureaus waren zeer matig. Alles gaat online en je moet het zelf maar uitvogelen. Je hebt geen idee wat er gebeurt en heb je eens een sollicitatie, dan hoor je vervolgens niks meer.”
Persoonlijk telefoontje
“Pander en Lier laat zien hoe het ook kan. Ze hadden in eerste instantie weinig aanbod in de functies die ik zocht, maar toen er wel iets voor me was, belde Syl me. Geen appje of mailtje maar een persoonlijk telefoontje. In het kennismakingsgesprek zei Syl dat hij zijn best voor me ging doen en die belofte kwam hij helemaal na.”
Twee dagen
Op een gegeven moment zocht Droginet met spoed iemand die twee dagen kon invallen op de financiële administratie van de klantenservice. In die twee dagen maakte ik mij het systeem snel eigen. Dat viel op en na die twee dagen vroegen ze mij of ik langer kon blijven werken op de klantenservice. De klantenservice van mijn eigen webshop vond ik erg leuk om te doen en mijn eerste indruk van Droginet was heel positief: de begeleiding was heel goed, ik voelde me er gelijk thuis. Ik heb die kans daarom met beide handen aangegrepen.
Plaatsvervangend leidinggevende
In eerste instantie werkte ik er op uitzendbasis. Al op dat moment kreeg ik van mijn leidinggevende de vraag of ik haar wilde vervangen tijdens vakantie. Dat is toch best bijzonder voor een uitzendkracht? Na de vakantie kreeg ik een jaarcontract en aan beide kanten is er de intentie voor een langer dienstverband. het werk is leuk en er wordt naar me geluisterd. Ik heb het hier erg naar mijn zin. En dat allemaal dankzij Pander en Lier!